Etterkontroll hos biltilsynet:S

Anbefalte innlegg

var da fælt så vanskelige de har blitt på gjøvik da...var der å fikk skrivd inn felger og senkesett på bruksbilen i fjor...kom tuslende inn i hallen med 8,5x17"et 26 og 9,5x17 et 7 og 40mm senk,og han i hallen gikk bare rundt bilen en gang og syntes det så skamfett ut med sånne felger...

er vel ikke bare å få tak i bsr chipsak?må vel stemme på rammenr osv ellers får en ikke gjort noe!..men finn tuv papirer på eksos,og la dem fundere på om motorstyring er orginalt...skal dem finne det ut får dem gjøre det av egen lomme!..personlig hadde jeg bedt dem om å ryke og reise eller få fingern ut av rompa og sette i gang...og skulle de ha bilen for å finne det ut skulle jeg sitti i en solstol å sett på alt dem gjorde!..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du ikke får tak på en org ecu. Kan du montere en manuell boost kontroller i parallel med n75. Da kan du enkelt justere ned trykket. Så lenge den er satt til lavere trykk enn det som n75 blir styrt til av ecu , blir det den som blør og overstyrer n75. Bare sørge for og montere den godt skjult.-.-.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det sitter sånn kran nermest, men jeg får ikke trykket mer ned en til 0,8 :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er n75 erstattet av en manuel kontroller da alt vil jeg tro? Ikke så lett og si når en ikke har sett hvordan ting er koblet hos deg. Du må nok få blødd av noe mere trykk. Vet ikke hva org trykk er, men vil tippe rundt 0.4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal nok få til noe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har tuv papirer til ray effektanlegg som jeg kan låne om mandagen??=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jippi;D;D skilter igjen nå;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis! :)

Åssen vart enden på visa til slutt da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, jeg gjorde bare så den gikk drit dårlig..lada 0,3 eller noe:P

Så han prøvde den bare en liten tur + så på hevinga;D så kom han tilbake å alt var bra ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med godkjent bil!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med skiltene tilbake!

Altid hyggelig å se at det løser seg til slutt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker ;D fytti katta å bilen min ser dårlig ut nå:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.