#1 Skrevet Juli 22, 2009 Var nettopp på Møller i Horten og bestillte ny LMM av typen Bosch 0 280 217 112 med pris 2790kr etter rabatt. Spør så om N75 ventil, hvorpå han finner frem 058 906 283 C, som skal være til min bil. Ifølge ETKA er vel denne erstattet med 058 906 283 F. Uansett, prisen på denne var rett under 1000-lappen. Om dette var før eller etter rabatt ble noe uklart, men det stemte for meg dårlig i forhold til andre priser jeg mente å ha sett. Forsøkte også å be om N75J ventilen, men det ble dessverre problematisk å finne frem til. Skulle vel tatt med meg delenr på den. Så, noen som nylig har kjøpt N75 fra Møller og hva kostet den? Bytter ut LMM og G62 før jeg gjør noe med N75, siden jeg måler turbotrykket til ca. 0.5bar og det forholder seg rimelig stabilt nesten opp til rødlinja før det faller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2009 Kjøpte nylig en N75j ventil til min Audi A4 og den kosten litt over 800kr fra vw forhandler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2009 Når jeg gjelder H, J, C osv. så er det bare å skifte ut nevnte bokstav på slutten av delnummeret;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...