#1 Skrevet Juli 22, 2009 (endret) Fant dette på Ebay. *LINK* Faktisk noe av det tøffeste jeg har sett til en TT!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2009 Skeptisk......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2009 Sideskjørta så jo ok ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2009 Langt ifra det styggeste ettermarkeds kittet jeg har sett til en VAG, skulle jeg absolutt hatt en frisør bil kunne jeg gjerne vurdert dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 22, 2009 Wow, dette var overraskende rått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 22, 2009 var ikke helt feil på siden og bak. foran synes jeg ikke den kledde det kittet så veldig. men, godt det er delt smak om ting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 22, 2009 Høyglanspolerte Parabol > Dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 22, 2009 syns det var drit kult jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 23, 2009 Lakkert fangere fremme og bak ville det blitt bedre. Men less is more er det ikke det dem sier da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...