#1 Skrevet Juli 22, 2009 Noen som kan finne art nr til den delen ved av kopp holderen? Ikke varsellys men kortholder De på møller kunne ikke finne det, og trengte delen for å bestille ny Og jeg har den jo ikke så det blir litt vanskelig se bilde for hva jeg mener _: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2009 (endret) enkelt på ebukta denne passer nok til bilen din her er den $45 --link-- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2009 enkelt på ebukta denne passer nok til bilen din her er den $45 --link-- Hehe, enkelt og greit, men trenger KUN dekselet da jeg har klart å rote det bort ved modifisering Så hvis noen har den og gidder å ta av dekselet og se om de har noe nr der eller noen med etka klarer å finne den så hadde det vært fint. Eller det beste : at noen her har en tilsalgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2009 Bil opphuggeri er nok den beste løsningen her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 22, 2009 Bil opphuggeri er nok den beste løsningen her. Har vært, men er ikke noen slike biler på høgger'n her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 22, 2009 Dette er delnr til selve kortholderen 8E1941561C ,tviler på at du kan bestille bare dekselet til det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 23, 2009 Fått tak i Hadde ikke noe delenummer, men fant en A6 på bilhugger'n og den passet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...