#1 Skrevet Juli 22, 2009 Driver å kobler cruise control i Polon nå, og har én kobling igjen, og nå stoppet det opp litt! Håper noen her kan hjelpe meg! Det sitter en 4 polet kontakt på bremselysbryteren, og fra denne skal jeg ta ut en ledning, flytte over til en kontakt på det nye ledningsnettet, og sette en fra det nye nettet og sette tilbake. Så kommer det store spørsmålet. Det står i beskrivelsen at jeg skal ta ut ledningen i kammer 2 og den skal være hvit og gul, men i kammer 2 sitter det en svart og gul leding, og den hvite og gule sitter i kammer 3! Skal jeg ta ledningen fra kammer 2 (svart gul) eller ta den hvite og gule (kammer 3) ? Håper på raskt svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2009 Jaja, jeg tok en sjans, og tok hvit og gul, siden det var den som var beskrevet med farge i beskrivelsen. har nå installert det, og aktivert via vag-com, men blir ikke testkjøring før i morgen, så da får en se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...