#1 Skrevet Juli 22, 2009 Driver og setter i en 3b motor i coupen. motoren er fra en audi 200. Problemet er att når skruene rundt girkassa strammes helt, så sitter motoren bom fast:( Noen som hvet hva problemet kan være?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2009 S2 5 eller 6trinns? Enkelmasse svinghjul på 3b'n regner jeg med. Skal være bolt on på NG girkassa og 5trinns s2 kasse. Er vel annet svinghjul og clutch om man skal ha det på 6trinns kasse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2009 Er orginal 5 trins s2 kasse (arv) og 3b motor i fra audi 200. får ikke turnet motoren når skruene rundt på gir kassa strammes:( Slakker vi dem litt så går det rundt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2009 Har ikke detta noe å gjøre med om akslingen i girkassa har opplagring i veiva eller ikke tro..mener å ha lest at det er endel styr rundt det der.. Eller det der med enkeltmasse vs dobbeltmasse svinghjul, rett clutch osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 22, 2009 leste i stad att det kun var enkeltmasse svinghjul til 3b fra audi 200(??) men hvordan ser man det med akslingen da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 22, 2009 På min aan så hadde jeg opplagring i veiva, 3b enkeltmasse svinghjul og orginal NG kasse. Regner med du hadde det på samme Jon-Christer. Vet du om du har opplagring i veiva da Marthe? Kan nok være det som er problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 22, 2009 vet ikke hva opplagring vil si en gang jeg hvordan sjekker jeg dette da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 23, 2009 Nei nei nei....du kan ikke bruke svinghjulet fra 200 motoren din for den har opplagring i veiv Du må ha opplagring i svinghjul du må ha enten S2 svinghjul eller 7A kan og bruke dobbeltmasse om du vil Spiles på clutchen til 200 er heller ikke lik så den kan du heller ikke bruke om du har gjort det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 23, 2009 På min aan så hadde jeg opplagring i veiva, 3b enkeltmasse svinghjul og orginal NG kasse. Regner med du hadde det på samme Jon-Christer. Ja, nesten.. Hadde aan med std ng-kasse, men også det standard 90q 10v enkeltmasse svinghjulet som ble modifisert av Jonus. Men det er en annen story.. Må ikke forvirre Marthe mer enn nødvendig her nå...svaret fra Christian er det hun må fokusere på her tenker jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 23, 2009 Trenger svinghjul fra 7a eller 3b da?? også clutch til 3b? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 23, 2009 Trenger svinghjul fra 7a eller 3b da?? også clutch til 3b? Ja du trenger svinghjul fra enten 7A eller S2 med 3B motor og clutch fra en av de og ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 23, 2009 Passer det fra rs2 eller s6 vis man har distanse ring mellom motor og girkassa? Dobbeldtmasse svinghjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 23, 2009 på RS2 må du ha distansering ja dobbeltmasse fra S4/S6 trenger du ikke ringen Ja de passer alle sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 23, 2009 clutchen også?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 24, 2009 clutchen til samme svinghjul som du velger å bruke ja dvs. clutch til s4 svinghjul med s4 svinghjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 24, 2009 Mangler bare skruer nå, da de gamle ble for korte. lettest og kjøpe orginal skruer til s6 på møller da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 24, 2009 Ja de koster ikke alverden der mener jeg ga 200 eller noe for minne Dessuten er de fingjenga så ikke lett å finne andre steder heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...