#1 Skrevet Juli 23, 2009 Jeg har én stk Audi A3 8L (S3) takspoiler til salgs.. "original kopi" Jeg kjøpte denne sammen med noen andre, men da jeg selger bilen, gidder jeg ikke lakkere og montere den. Selges 1.400,- levert i Holmestrand/Skien. Bilde av S3 look spoiler montert på bilen til en fornøyd kjøper: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2009 A3/S3'en er solgt.. men jeg har denne spoileren tilgjengelig for salg.. Ingen som vil gjøre A3'en (8L) sin litt tøffere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2010 hentes hos deg for 1000 kr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 5, 2010 Heisan Dersom du fortsatt er interessert, er ikke spoileren solgt.. Jeg har ikke fått med meg din henvendelse før NÅ.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2012 Hallo... Er det ingen som vil pynte litt på A3'en sin der ute? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 14, 2013 Hvis den fortsatt er til salgs er jeg interessert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 14, 2013 Trådstarter har ikke fornyet medlemskapet for 2013. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 9, 2016 Hei Jeg er medlem igjen og takspoileren ligger fortsatt her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...