#1 Skrevet Juli 23, 2009 Hva kan jeg gjøre med dette?? Virker som noe er løst inni. Skrangler som bare det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2009 Hva kan jeg gjøre med dette?? Virker som noe er løst inni. Skrangler som bare det. På min A6 1,98Tdi skrudde jeg løs katalysatoren, banket sund det løse innholdet i kat'n med et stort flatjern, og hammer. Så tømte jeg det ut, skyllet med hvite-spirit, tørket og monterte igjen. Bilen har aldri gått så bra Snakket med Møller ang. Eu-kontroll, og de mente at det skulle ikke ha noe å si, dem tok ikke disse avgass målingene så nøye uansett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2009 Eu-kontroll, og de mente at det skulle ikke ha noe å si, dem tok ikke disse avgass målingene så nøye uansett... Hehe, tar dem ikke avgass målingene nøye? Og fortsatt vill dem at alle skal kjøre hybrid Min gikk ikke gjennom uten cat. fikk 0.7% s4 2.2t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2009 På min A6 1,98Tdi skrudde jeg løs katalysatoren, banket sund det løse innholdet i kat'n med et stort flatjern, og hammer. Så tømte jeg det ut, skyllet med hvite-spirit, tørket og monterte igjen. Bilen har aldri gått så bra Snakket med Møller ang. Eu-kontroll, og de mente at det skulle ikke ha noe å si, dem tok ikke disse avgass målingene så nøye uansett... Hehe, tar dem ikke avgass målingene nøye? Og fortsatt vill dem at alle skal kjøre hybrid Min gikk ikke gjennom uten cat. fikk 0.7% s4 2.2t Blir en betydelig forskjell på diesel og bensin her. Diesel sjekkes for partikler. Dersom partikkelmengden er for høy blir det derimot en mer nøyaktig test på diesel også. (Dette ut fra hva et verksted har fortalt.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2009 Bilen skal ikke inn til EU før sommeren 2011 og da tviler jeg på at den er i mitt eie lenger :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...