Golf III vr6 -95, problemer med climatronic

Anbefalte innlegg

Når jeg starter opp bilen, blinker climatronic skjermen og deretter slår seg av. Deretter må jeg trykke på "auto" for at de skal starte. Og da fungerer ikke coupe-viften.

Noen som har vert borti dette før ?

Takker for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dra til lokale møller så kan de lese ut feilkoder på den. climatronic er fin sånn sett ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dra til lokale møller så kan de lese ut feilkoder på den. climatronic er fin sånn sett ;)

Det er ikke verre altså, da får jeg gjøre det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lest ut feilkode, kommer bare "feil ved luftblæser v2", tror det var det som sto der.

feilsøkte på viften, den får ikke strøm.

Jeg har ikke noe særlig peiling på elektronikk, så lurer på om noen har vert borti dette her før ?

Delene er så dyre at jeg kan ikke bare kjøpe og teste dem, selve "hovedsentralen" koster 7000kr ny bla.

Takker for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel vere så enkelt som at en sikring er gått?

Hvis du tar en VagCom test på bilen så vil du få opp en feilkode (som du finner igjen hos) http://wiki.ross-tech.com/index.php/Main_Page Trykk på "Fault Codes" og finn din feilkode med forslag til løsning på problemet.

Hvis feilkoden ikke er oppført så følg annvisningen på hovedsiden og send avlesingen til RossTech så vil de legge den inn med forslag til løsning så fort de har en løsning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel vere så enkelt som at en sikring er gått?

Hvis du tar en VagCom test på bilen så vil du få opp en feilkode (som du finner igjen hos) http://wiki.ross-tech.com/index.php/Main_Page Trykk på "Fault Codes" og finn din feilkode med forslag til løsning på problemet.

Hvis feilkoden ikke er oppført så følg annvisningen på hovedsiden og send avlesingen til RossTech så vil de legge den inn med forslag til løsning så fort de har en løsning.

Har sjekket over sikringene, men lurer på om det er noe relè som kan vere gåent. Skal få skaffet ett koblingsskjema.

Aah, ja kan prøve på det ;)

takk for svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.