#1 Skrevet Juli 23, 2009 Kamerat av meg har en golf 5 som han skal senke.. kjøpte mine gamle 19" felger å satte på bilen.. ble jo ikke så pent for bilen ser jo ut som en traktro:p Noen som har tips til hvor mye senk man bør gå for på denne? blir bare fjærer.. bilen blir brukt mye på dårlige veier så ikke helt i bånn.. Funker d med 35mm eller blir d litt lite? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2009 HR 50mm Senkefjærer får du på Valdres auto.. senket min 35mm med KW ..det var for lite... KW 35 mm : og 19" Og ett med 18" Ps. HR fjærene koster like mye som ett billig justerbart...Men, man får hva man betaler for når det kommer til HR... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2009 (endret) Takker Tore! Ser nok ut som 35mm holder så da blir d kjøp av fjærer.. Han skal tross alt tur retur golsfjellet hver dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...