Skjev bakstilling (?) Audi A4 Quattro

Anbefalte innlegg

Heisann

Fikk noen ulyder fra høyre side bak på bilen min, gikk utifra at det var demperen som var gåen. Demperen var utslitt.

Men når jeg hadde montert sammen igjen, og dyttet litt opp og ned på bilen, så merket jeg en gnikselyd.

Fant da ut at bærearmen hadde tatt borti innerskjermen og gnagd hull i den. Har målt litt rundt, men finner liksom ikke synderen.

Noen som vet om dette er et kjent problem? Evt hva som må byttes?

Bilen er en 1997mod Audi A4 Quattro 1.9TDI

Legger ved noen bilder.

IMG_1477.JPG

IMG_1478.JPG

IMG_1479.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke for å si noe helt sikkert, men på bilde 1..står ikke fjæra di helt skjevt?? demperen er ikke midt i fjæra...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke for å si noe helt sikkert, men på bilde 1..står ikke fjæra di helt skjevt?? demperen er ikke midt i fjæra...

Skulle til å si det samme selv.

Har du bilde av hele fjøra med nedere innfestning?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle til å si det samme selv.

Har du bilde av hele fjøra med nedere innfestning?

Jeg vet :)

Holdt på lenge for å montere demperen, når jeg endelig hadde fått det til så merka jeg at jeg hadde satt dempern feil vei. Derfor står fjæra ikke rett. Skal rette på det senere.

Men skaden på innerskjermen har jo skjedd over lengre tid, har ikke kjørt med bilen siden dette.

Så det må være noe annet som ikke stemmer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.