Wilwood Caliptere (Produkterfaringer ?)

Anbefalte innlegg

Noen her som har erfaring med Wilwood caliptere? Må uansett bytte caliptere fremme på min a4 og disse 4 stemplede calipterene er faktisk billigere enn orginale. Noen som har disse? eller erfaringer?

JTE

wilwood.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at calipere til vanlig gatebruk må ha støvmansjetter, ellers funker det ikke særlig lenge..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva har dere gjort med adapter og skiver til disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har wilwood uten støvmansjetter å de funker som f...

Løp å kjøp.

Hei Hans!

Ja, det med adaptere er har jeg også lurt på, for wilwood leverer ikke dette har jeg forstått... Trenger ikke støvmansjetter nei, disse calipterene er beregnet til både gate og rally... så tror de tåler det.

Men må man lage adapterene selv, eller får man kjøpt dette?

Hvor kjøpte du de forresten? pris? og hvilket type har du?

Fikk et tilbud på dalhems, for 1895,- stk Dynalite II 4 pot

JTE

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 4 pot superlite.

Fikk maskinert adaptere i cnc-maskin.

Hva er cnc maskin? vet du om noen som kan gjøre dete? du har ikke noe mål på hvordan de skal være?

JTE

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, må prøve å fikse det da... hvilke skiver er det du bruker da? nå har jeg tarox skiver som jeg er meget fornøyd med. men det er ikke noe problem med større skiver som feks til a6, bare de passer på tykkelsen?

JTE

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ha 323-30 black diamond skiver.

Med red-stuff klosser.

Er det a4 du skal ha det på?

Ja, er framme på en A4 b5 ja... tenkte kanskje jeg kunne bruke fra den nye 3.0l A4, der det er 312mm , med samme tykkelsen som orginalt 25mm, eller så kan det hende jeg bare kjører med 288 mm som er orginalt. Egentlig har ikke størrelsen så mye å si, for jeg bytter calipterene fordi jeg må.... tror de er slitt og tar litt ugjevnt... rister når jeg bremser, selv med nye skiver og greenstuff belegg....

JTE

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.