#1 Skrevet Juli 23, 2009 ser på streetdesign.no på disse lampene..så ser jeg: NEW DESIGN .Baujahr: 01+ .Ausführung: schwarz .im Oneblock-Design, integrierter Blinker .vorbereitet für elektrische Leuchtweitenregulierung .XENON-Optik-Linse .Standlicht in Tagfahrlicht-Optik .Leuchtmittel: H1 .mit E-Prüfzeichen / zugel. im Bereich der STVZO .1 Set bestehend aus 2 Scheinwerfern headlights Audi A4 8E 01+ _ daytime-running-lamp-optic _ black vil det si at jeg kan flytte over orginale xenonpærene til disse?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2009 er disse lampene http://www.streetdesign.no/?id=30598 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2009 Skal jo i teorien være mulig, send en mail og spør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2009 Det kan jeg bekrefte at du IKKE får gjort,du får ikke flyttet over D2S/D1S pærene over i disse lampene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2009 men hva er da forskjellen på di to lampene dem selger?? eneste jeg klarer å tyde er at dene ene står det noe om xenon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2009 Xenon optik linse = lykten ser ut som oem xenonlykt sidende har linse. Du må nok bruke uoriginalt xenonkit for å få bedre lys i disse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 26, 2009 er så drit å bygge om til uorginal xenonkit når man har orginalmonter xenon liksom.. hatt en del uorginale kit og er ofte problemer syns jeg.. orginale er sjeldent no problem med... + at jeg har helt nye pærer i min nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...