#1 Skrevet Juli 23, 2009 Nå har jeg hatt bilen nede i Polen for full service og bodywork. Det var lange 3 uker, men bilen ble bra. Prosjektet er i gang. Gjorde ikke noe særlig med karroseriet, fortsatt originalt. Med små forandringer, nå er det bare senk og felger.... Skal legge inn noen bilder veldig snart... Både før og etter bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2009 Hvem gjorde du dette hos? Hvordan er prisene der kontra Norge? Kjørte du bilen ned og opp, eller fikk du den transportert med noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2009 Ser fram til bilder, forklaring på hva som ble gjort. Dette hørtes spennende ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2009 Som sagt alt ble beholdt sånn som det var, bare litt mere lyseblå skjær i lakken. Tok full service og bodywork der nede, det kom på litt over 11000kr. Så det er bare å sammenligne det med norske priser. Ja, kjørte opp og ned ja... Det var lange 3 uker, men imellom tiden, var det disco og polsk øl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 26, 2009 Som sagt alt ble beholdt sånn som det var, bare litt mere lyseblå skjær i lakken.Tok full service og bodywork der nede, det kom på litt over 11000kr. Så det er bare å sammenligne det med norske priser. Ja, kjørte opp og ned ja... Det var lange 3 uker, men imellom tiden, var det disco og polsk øl Jo, og FØR jeg legger ut bildene... Må jeg vaske og polere bilen, hehe. Bare det norske været må bli litt bedre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 19, 2009 Sånn, da har jeg lagt ut noen bilder av ny lakkerte bilen som lovet... Det kommer vel flere etter hvert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 19, 2009 Det ene bilde (om vintern) det er et FØR bilde, de andre er ETTER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 19, 2009 Et bilde til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 19, 2009 Et FØR bilde til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 19, 2009 My Pearl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 19, 2009 Velkommen tilbake, advokaten Hva er videre planer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 19, 2009 Planer videre er å bytte frontfangeren, senkesett, felger og eksosanlegg. Så akkurat nå er jeg på utkikk etter noen billig 18" med dekk, noe jeg kan bruke imens... Felgene bestiller jeg løpet av vinteren og samt sekesette og tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...