#1 Skrevet Desember 27, 2004 Er det noen som kan hjelpe meg med tegningene over instrumentpanelet til en -91 Corrado? Har vært og koplet litt idag, og da hadde jeg plutselig bare lys i midterste pæra, så instrumentene var dårlig opplyste.. Vinduet til kjørecomputeren, som normalt sett lyser, lyste ikke nå lenger heller. Sitter det en pære bak denne også? Må jo nesten ha lys i den også.. Og til sist, er blinklys pærene i instrumentpanelet samme som de andre? (Bortsett fra at de er grønne da, selvsagt) Er det samme styrke på de, og samme sokler osv.?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2004 Vet forresten ikke om det står så mye, men jeg kan gjøre et forsøk i hvert fall. Slettet litt tekst jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2004 Årsmodell er bilen din da? Han skriver at den er en -91 Indikatorene i rekka nederst i instrumentet er lysdioder og ikke pærer, jeg vet/husker ikke hvor Corrado har indikatoren for blinklyset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2004 Tittet litt nå og kunne ikke finne noe el.skjema hvis det er det du er ute etter. Det jeg kunne fnne var bare oversikt over hvilke deler det består av, ikke brukende til mye tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 27, 2004 Om du ser den lille skrifta så ser du hva som er dioder osv... Det ble veldig lite oxo.. men fikk ikke opp større... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 28, 2004 Hmm.. Er på nr 7 det er 3 stk pærer som lyser opp instrumentene. Så vidt jeg kan se er det kun nr 2 (midten) som virker nå.. Men det jeg ikke finner ut at, er om det er en pære, eller diode under kjørecomputeren (lcd skjermen). Har nemlig skrifta i det vinduet, men det er ikke opplyst. Kan det være at det vinduet opplyses av pærene øverst i displayet? (Nr. 7) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 28, 2004 Her ser dere blinklys pærene merket med blått, og de andre pærene merket med Rødt. Regner med jeg må bytte to av pærene der oppe. Skjermen merket med rødt, er det ikke lys på lenger, så jeg ser jo ikke hva som står der. Skjermen er intakt, men ingen lys.. Er det en pære bak der som kan byttes ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 28, 2004 Etter hva jeg kan finne ut skal det være en pære bak displayet og Partnummer: 4A0 919 040 C 12v 1,1w 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...