#51 Skrevet Oktober 1, 2009 JADA! Da fikk jeg mail om at pakken er på vei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Oktober 1, 2009 Det fikk jeg å Bare å glede seg ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Oktober 1, 2009 Samme her, blir noen lange dager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Oktober 1, 2009 leste nå at t-skjorta var store i str 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Oktober 1, 2009 leste nå at t-skjorta var store i str blir pen vegg pynt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Oktober 1, 2009 Filmen er nå bestilt og 2008 filmen er 50% lastet ned i dette øyeblikk. Hvor fant du den nedlastbare? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Oktober 1, 2009 blir pen vegg pynt! ja blir fin garasje pynt Hvor fant du den? må betale for å laste ned.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Oktober 1, 2009 men vi skulle vel kunne laste ned årets i HD? Er jo den jeg venter på siden de har sendt pakkene, så må den jo ligge tilgjengelig en plass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Oktober 2, 2009 Følger det ikke med info om hvordan årets kan lastes med med pakken da? Har alle dvd'ne fra dem så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Oktober 2, 2009 Gleder meg til denne kommer i hus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Oktober 2, 2009 Jeg har ennå ikke fått noe mail, men så bestillte jeg jo ganske seint. Venter på miiin! Kjipt å høre om t-skjorten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Oktober 2, 2009 JADA! Da fikk jeg mail om at pakken er på vei da er det pizza og film hos deg om ikke så alt forlenge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Oktober 5, 2009 da er det pizza og film hos deg om ikke så alt forlenge! DET blir det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Oktober 6, 2009 Fikk akkurat mail med nedlastingsinformasjon for å laste ned filmen i HD nå Bare dumt jeg sitter på jobb og ikke får starta nedlastinga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Oktober 6, 2009 Sitter å ser på filmen nå. 3 ganger så bra som 2008 videoen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Oktober 6, 2009 har ikke fått linken enda Hvem er avsender på mailen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Oktober 6, 2009 har ikke fått linken enda Hvem er avsender på mailen ? dvd@wagenwerks.net 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Oktober 6, 2009 Gode minner, gleder meg allerede til turen nedover neste år. Høydepunkter fra filmen var uten tvil Big Ron's einser, og Alois sin Rocco. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Oktober 6, 2009 Har heller ikke fåt noe link, men har fått beskjed om at DVDen osv. er sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Oktober 6, 2009 jeg har fått link på mail med personlig passord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Oktober 6, 2009 da dukket mailen opp gitt da blir det kos i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Oktober 6, 2009 Går det bare ann å laste den ned en gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Oktober 6, 2009 fikk link til nedlastning jeg og nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Oktober 6, 2009 Downloading in progress 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Oktober 6, 2009 Lastet ned og sett den ferdig nå... Da er det bare å smøre seg med tolmodighet til pakken ligger i postkassa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...