#76 Skrevet Oktober 6, 2009 HERLIG.. po*** for øynene:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Oktober 6, 2009 Downloading HD version as we speak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Oktober 6, 2009 Lastet ned i HD! Nå venter jeg på t-skjorte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Oktober 6, 2009 Hmmm.. Litt skuffa over filmen, jeg. Hadde trodd det skulle være "mer Wörthersee" egentlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Oktober 6, 2009 Klarte ikke å dy meg. Bestil.t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Oktober 7, 2009 da var shipping bekreftelse kommet her også.... da er det bare og telle ned til en storflott helaften forran tven da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Oktober 7, 2009 Hvor stor er video fila? Marius, ikke så mye om treffet og mer retta mot bare bilene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Oktober 7, 2009 1,2G Flott film by the way 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Oktober 7, 2009 får håpe det kommer litt extra på dvden pleier å ha noe extra inne på den Men syke folk til å filme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Oktober 8, 2009 I dag kom pakka!! Large var PERFEKT! T-skjorta var konge! Gleder meg til å se teasern på årets film som selvfølgelig må bestilles! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Oktober 8, 2009 Hvor stor er video fila? Marius, ikke så mye om treffet og mer retta mot bare bilene? Helt riktig. Mest filming av et fåtall av bilene, og ingenting fra selve treffet. De er såvidt inne i Reifnitz sentrum idet standene settes opp, også er det filmet litt fra Audis stand under selve treffet. Utrolig fin filming med god bakgrunnsmusikk og fine effekter, men filmen er helt uten informasjon og viser ikke noe særlig av av hva treffet er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Oktober 8, 2009 Helt riktig. Mest filming av et fåtall av bilene, og ingenting fra selve treffet. De er såvidt inne i Reifnitz sentrum idet standene settes opp, også er det filmet litt fra Audis stand under selve treffet. Utrolig fin filming med god bakgrunnsmusikk og fine effekter, men filmen er helt uten informasjon og viser ikke noe særlig av av hva treffet er. Det er jeg litt enig i... Så synes jeg di brukte vel mye tid på en viss golf tre som ikke var noe kul bortsett fra interiøret! Ellers synes jeg filmen var bra, men fikk ikke samme følelsen som jeg fikk første gang jeg så dbadged feks.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Oktober 9, 2009 Om noen ville bytte sin t-skjorte i Large, med min i X-Large så rop ut ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...