Beskyttelseslist til bakfanger + passat 3bg

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne listen som man fester på bakfangeren for beskyttelse?

 

Trodde de hadde den på Norsk Bildelesenter, men kunne ikke finne den der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk :) Kostet jo svin da.. spørs om det ikke blir ebukta hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk :) Kostet jo svin da.. spørs om det ikke blir ebukta hehe

 

Skulle hatt en jeg også, dele frakt?

 

Denne går vel ikke helt ut over kanten, men er mer som den originale folien?

 

http://cgi.ebay.de/VW-Passat-3B-3BG-Variant-Schutzblech-f-Stossstange-Edel_W0QQitemZ380135376939QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubehör?hash=item5881d5882b&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=65%3A12%7C66%3A2%7C39%3A1%7C72%3A1229%7C293%3A1%7C294%3A50

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Kan godt dele frakt ja :) Men jeg er på jakt etter den som er i chrom/stål og går litt over kanten. Lik som Norsk bildelesenter selger. Men vi må jo klare å finne det på en av alle ebay sidene hehe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, men jeg vil ha chrom hehe : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har Kamei sin, kjøpt på NBS.. Og kan iallefall anbefales... Og at den går over kanten er bare en STOR fordel... Det er den som er mest utsatt ved inn og utlasting... Har heldigvis en godt dressert fru:p, men ser likevel at plata har tatt av for div ting som ville laget stygge skader i lakken....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser helt klart store fordeler med den, ja.. :) Den fra NBS var penest da.. :) Finner dere en lik på Ebay, så hiv inn linken her :) Og som Mr. Berentsen skriver... i chrom :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.