VW PASSO 4WD ???? Hva er dette ????

Anbefalte innlegg

Hva i all verden er dette for noe ?? Er det rett og slett en Golf 1 Cab, montert på et Golf II Country chassis, eller finnes det en slik variant i produksjon noen plass? Bråstoppet og studerte denne på tur i Danmark, og måtte bare ta et bilde.Vet det finnes folk på forumet her som kan svare på absolutt allt, og måtte legge inn dette. Når jeg prøver å "google" navnet, er det kun Toyota Passo som kommer opp, og jeg finner ingen plass å søke på Danske nummer, så hvem løser denne ??: smil : Reg nr DT 63 620.

vwpasso4wd.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant 2-3 bilder på google bare...Volkswagen Biagini Passo står det der.Såg nå snodig ut hele bilen hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare å vente til Per ser denne. Da får du hele leksikonnet:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Based on the Golf Country, with body from an VW Golf 1 Convertible. 4X4 four seat convertible by VW and a slightly modified body from the normal convertible. It was built in Italy by FIAT.

Four different models of the rare Biagini Passo was built.

Passo 1.8i L Plus fromf 11/1991 to 12/1993

Passo 1.8i LX from 12/1990 to 11/1991

Passo 1.8i LX (with catalyst) from 11/1991 to 12/1993

Passo 1.8i L from 12/1990 to 11/1991 (this model had an weaker engine... about 88Hp.)

Her er Link til siden jeg fant via google;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oh! Den hadde passet rett inn i "helt feil" tråden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.