#1 Skrevet Juli 25, 2009 (endret) Skal kjøpe meg nye felger på golfen min. Noen forslag om hvilke som passer bra på en golf II 89 mod? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2009 Shmidt TH lines, Modern Line BBS RS, RM Brock B1 Ronal Turbo ATS Cup, Classic For å nevne noe. Det du også kan gjøre er å sjekke Golf 2 Prosjektene her med mange svar\treff. Ligger veldig mye snadder på forumet. Der står også info om hvilket innpress de har, bredde på felgen, samt hvilken felg det er. Lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2009 Her har du en tråd du kan hente litt ideer fra:) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=43530&highlight=golf+inspirasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2009 Takk for svar:) Er ny på forumet så spør kanskje mer en nødvendig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2009 Shmidt TH lines, Modern LineBBS RS, RM Brock B1 Ronal Turbo ATS Cup, Classic Du kan jo se om du finner noe sjeldent, det synes jeg er tøft, alle de som er nevnt her er ganske mange som har kanskje utenom brock b1.. Forstå meg rett, det er ikke tøft bare fordi det er sjeldent, men det går an å finne noe som ikke "alle andre" har Er bare å saumfare nettet etter noen tøffe felger, utrolig hvor du finner røverkjøpene Så fin ut den golfen din også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2009 Prøv å få tak i Nothelle felger;) dem er både sjeldne og muligens klassikere med:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 26, 2009 Kan tenke meg noen 16 " felger med litt kant :=) Søker litt på netter etter felger. Men er det noen som har en side å anbefale hvor jeg får kjøpt skikkelige felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 26, 2009 Er jo mye bra i 9 x 16 da... Keskin Kerscher Borbet Brock Osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...