#1 Skrevet Juli 25, 2009 Hvem har klubb-skiltplate til gamletypen skilt i Ålesundsområdet? Trenger sårt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2009 Henrik Kjelstadli http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=150853 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2009 Takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2009 Nei...Marius Giske har tatt over distribusjon av skiltplater.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 26, 2009 Jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2009 Nei...Marius Giske har tatt over distribusjon av skiltplater.. skal gå og skyte meg i foten nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 1, 2009 Jeg trenger også skiltholdere. Har de nye plastskiltene med flagg. Trenger også klistremerker viss noen vet hvem som styrer med det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 2, 2009 Jeg har begge deler, har ikke fått til nye plastskilt enda.. Skal ta kontakt med lokallagsleder på mandag å etterlyse Bynner å bli tomt for klistermerker, skal ta opp de også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 2, 2009 Flott flott! Klistremerker haster egentlig mest for min del:) Må nesten vise jeg er medlem:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 2, 2009 Kan sjekke i morgen hva jeg har av klistermerker Skiltplater av gamle typen har jeg en hel masse av Dere kan kontakte meg på 4821 4411 etter 15:00 om dere er i området Ålesund/Sula 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...