#1 Skrevet Juli 25, 2009 Hei Noen som vet om steder hvor man kan leie HVIT Q7 eller en hvilken som helst R8 for 1-2 dager? Skal brukes til bryllupsbil. Det er ikke før neste år, men forbereder meg på forhånd. Håper noen har noen forslag eller kan hjelpe hvis noen kjenner noen som har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2009 hvit q7 kanskje du klarer men noen hvit r8 finnes ikke her i landet ihvertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2009 hvit q7 kanskje du klarer men noen hvit r8 finnes ikke her i landet ihvertfall:) Hvit Q7 hadde vært perfekt. Vet du om noen steder? R8'en kan være i hvilken som helst farge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 2, 2009 Vet ikke om du har forhørt deg med Møller? kunne jo kanskje være en mulighet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 2, 2009 Vet ikke om du har forhørt deg med Møller? kunne jo kanskje være en mulighet? Det skal jeg gjøre. Ville bare høre her først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 2, 2009 Må jo være noen her inne på forumet som kunne hjulpet deg. Håper du finner ut noe. Hvis jeg kommer over noe så sier jeg ifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 2, 2009 Må jo være noen her inne på forumet som kunne hjulpet deg.Håper du finner ut noe. Hvis jeg kommer over noe så sier jeg ifra Hadde vært driit bra om noen her hadde mulighet til å hjelpe meg med dette. Det er til en annen fra klubben som gifter seg neste år. Takker for all hjelp jeg kan få. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...