#1 Skrevet Juli 25, 2009 har en 10vt (kg) som jeg skal sette i min 90.mod audi 100 quattro (orginalt ng motor). det orginale svinghjule til motoren (kg) har en pinne på baksiden som høre til tenningen tror jeg, men det har ikke svinghjulet som er orginalt til bilen.. hvordan kan jeg få løst dette?? akselen inn i kassa er kortere og tykkere en hva de er på de eldre kassene, så jeg må vel nesten bruke det svinghjulet som hører til kassa (det står et kulelager i senter av svinghjulet også som akselen fra girkassa skal inn i) finnes det et annet svinghjul som vil funke?? (aan, 3b) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2009 Er bare å borre hull og montere den tappen Skal ha svinghjul med opplagring i svinghjul du da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2009 da må jeg trekke sensoren ut litt fra blokka, for det nye svinghjulet er ikke flatt bak. sånn som det er nå er det ikke plass til pinnen mellom sensoren og svinghjulet.. men det ordner seg sikkert:) takk for hjelp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...