powerflex foringer mk3 VR6

Anbefalte innlegg

Hvor kan man få tak i powerflex foringer til MK3 VR6

Har sett på powerflex.co.uk, men hadde håpet på at noen kanskje fikk tak i billigere enn dette.

Noen som har noen kontakter, eller vet om noen som har det liggende??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du byttet alle foringene, fordi jeg har nemlig en bekjent som kjøpte det samme, og der manglet det visstnok noen foringer, og slikt?

Jeg har bytta de som sitter i bærebrua, bakstillinga,stabstaget og til styresnekka! det følger med både foringer til golf 2 og 3 så vil få noen til overs som du ikke vil få brukt:( men er jo bare å selge de det:) er noen foringer som passer hvis du har passat understell som ikke passer hvis du bruker golf 3! (2stk i enden av stabstaget) den foringa som sitter ved styresnekka måtte jeg modifisere litt for var ikke samme innvendige form som det 3ern har men gikk greit det:P tok å skjærte ut fra den gamle foringa for så å tre den inn i den nye! du vil fort skjønne hva jeg mener når du ser de ved siden av hverandre:P har også montert foringer ved innfestinga av bakdemperen! alt du trenger følger med i kittet pluss noen ekstra pga forskjellen på de forskjellige modellene! men ikke gæli pris syns nå jeg kontra andre merker!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.