#1 Skrevet Juli 25, 2009 Noen som kan bekrefte på et vis at det er delenr 1K0 941 329 (Bosch / Automotive nr er: 1 307 329 120) på de to styreboksene til bi-xenon på en Golf V? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2009 Bumper denne. Når jeg slår opp for Golf, får jeg også 1T0 907 391. Og Denne passer til Touran også. Kan Touran og Golf V deler brukes om hverandre? ¨ Har 3 timer til auksjonen går ut, skulle gjerne visst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2009 Noen som kan bekrefte på et vis at det er delenr 1K0 941 329 (Bosch / Automotive nr er: 1 307 329 120) på de to styreboksene til bi-xenon på en Golf V? Er styreenhet for kurvelys og xenonlys på passat CC og Touran Golf V har ikke adaptive kurvelys så den har nok en annen styreenhet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2009 Er styreenhet for kurvelys og xenonlys på passat CC og TouranGolf V har ikke adaptive kurvelys så den har nok en annen styreenhet Takker Rudi. Jeg droppet den da, og leter videre etter delenr 1T0 907 391 istedet. Den kommer også opp på Touran, men er sikkert på de uten adaptive kurvelys. (nå fikk jeg forresten veldig lyst å ettermontere adaptive lys i Golf'en... ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2009 Takker Rudi. Jeg droppet den da, og leter videre etter delenr 1T0 907 391 istedet. Den kommer også opp på Touran, men er sikkert på de uten adaptive kurvelys. (nå fikk jeg forresten veldig lyst å ettermontere adaptive lys i Golf'en... ) 1T0 er for Touran opptill 06 og det er før facelift og de har vel ikke adaptive lamper nei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...