#1 Skrevet Juli 26, 2009 Hva bruker man når man vasker disse delene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2009 Hva bruker man når man vasker disse delene? Bremserens eller noe som ikke legger igjen rester. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2009 Mener det er en spray som heter CRC eller noe liknende. Google det så finner du litt mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2009 Rødsprit eller CRC elektronikkrens (fins hos bl.a. Clas Ohlson) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 26, 2009 Okay.. takk=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 26, 2009 Mekonomen selger MAF cleaner fra CRC mener jeg å huske. De har egen spesiell for LMM ihvertfall. Tror det var et par andre merker som selger rens for det også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 27, 2009 Har alltid brukt bremserens i LMM på alle bilene jeg har hatt og heller ikke opplevd noe feil etter at det har vært brukt. MAF cleaner er sikkert akkurat samma klinet bare at etiketten er bytta og prisen ganga med 5. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 27, 2009 Har alltid brukt bremserens i LMM på alle bilene jeg har hatt og heller ikke opplevd noe feil etter at det har vært brukt.MAF cleaner er sikkert akkurat samma klinet bare at etiketten er bytta og prisen ganga med 5. Det kan du vedde på.. da går jeg for bremserens tror jeg, ettersom det allerede står på hylla.. så slipper jeg kjøpe samme flaske med annen etikett og prisen x5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 27, 2009 eller forgasser rens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...