Orginal Downpipe Type44 Turbo, forskjeller?

Anbefalte innlegg

har nå drevet å skrudd fingra av meg på bruksbilen i helga, og idag var det montering av eksosen som sto for tur, er 2.5" eksos fra Custom Autocraft, og jeg vet værtfall om EN her inne som har montert et slikt anlegg, og som passet perfekt. men det gjorde det ikke hos meg, det mangler 10-15cm mellom downpipe og eksosanlegget, og jeg mistenker downpipen min, den ser orginal ut, men jeg sto å så på den nå, og den peker liksom litt oppover i enden, den eksosen som satt der hadde en ekstra bit sveiset på, og jeg skjønner kansje hvorfor nå

kan jeg ha downpipe fra en KG motor, eller noe annet eldre fra Audi? er MC motor som sitter der nå..

setter STOR pris på svar. kan komme med bilder

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slik ser det da ut under der... att det skal være så mye drit hele tia : rolleyes

noen som kan klare utfra disse dårlige bildene, å si noe om dette er orginal MC downpipe? eller noen som ser hvor den ender iforhold til egen bil hvis noen hadde giddi å sett under sin her?

på Custom Auto Craft sin hjemmeside, står det kun MC motor listet opp på eksosanlegget, ikke KG, mistenker sterkt att det er en KG downpipe!

kan jo sveise på en stulk da, men...

26072009098.jpg

26072009099.jpg

26072009100.jpg

26072009101.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjå på her..

Sendte deg bilder på pm, men kan jo poste de her og..

Min originale downpipe på 1B motor, er vel ganske lik MC sin, bare uten hull til lambda.

23082008312.jpg_512.jpg

Kanskje noen andre vet, om det er lik eller ulik downpipe på automat typ44-er og manuell.

Jeg har en downpipe til 89 200 fwd automat, MC2 motor..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.