#1 Skrevet Juli 26, 2009 For noen måneder siden skiftet jeg turbo på min Audi A4 2.5tdi.. I forrige måned så kjørte jeg bilen, da jeg plutselig mistet effekten. Trodde det var først Luftmasse måleren, men viste seg at den gikk akkuratt like dårlig. Nappet også ut kontakten til LMM og sjekket effekten, men eneste forsjellen var at bilen røyk enda mer svart. Har så vidt sjekket om noen slanger hadde hoppet av, men så ut til at alt var på sin plass. Når jeg "ruser" motoren på tomgang så hører jeg godt turboen puste, men spørs om ikke lufta blir blåst i den frie natur og ikke der den skal.. Hører også turboen fint når jeg kjører, men har ikke effekten. Noen som har en ide' eller forslag om va det kan være? Kanskje en samme erfaring? Takker på forhånd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2009 Skal egentli ikke si at det er noe med turboen heller?! Huff.. Virker som jeg har 60-70 hestekrefter i forhold til 220. Bilen ryker mer enn normalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2009 At den ryker tyder vel på for lavt ladetrykk eller feil på lmm. Kan være vnt trøbbel eller vacumet og/eller vacumklokka som styrer vnten som kødder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...