#1 Skrevet Juli 26, 2009 Er det ferdig opplagt kabling til tåkelys foran på Golf V, eller er det kabelsett å få kjøpt? Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2009 Noen med AKTE som kan finne ut dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2009 eg fekk dette fra kufatec via ein her på forumet, men han har sluttet å ta inn varere derfra. men møller skal 400kr for ledningsnettet når eg hørte. i tillegg må man ha can-bus enhet til tåkelys for at det skal funke via orginal tåkelys bryter. hørt rykter at den koster 3-4000kr.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2009 Oki, såpass. Må vel være mulig å få tak i en slik can-bus enhet brukt? Noen som har delenr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2009 eg prøver sjølv å finne dette ut. hadde håpt å bruke bruke ein orginal bryter med tåkelys funksjoner og rele viss det går. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=156938 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2009 jeg har delenr: 1K0937049N på min, det er highline (og har tåkelys, lyspakke, regnsensor etc) har dere ikke ebay folkens? ebay link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 27, 2009 Har tilgang på ebay, men er bare naturlig lat;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 27, 2009 Skjønner dog ikke en drit av det som står der....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 28, 2009 Hva er det å skjønne? Trykker bare på "sofort-kaufen" (buy-it-now) og han sender til utlandet Han tar t.o.m. Paypal Hva mer trenger du å vite...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 28, 2009 For alt jeg vet, så kan det stå i annonseteksten at han selger bare bildet av modulen, og ikke den ekte varen, skjønner du? Har faktisk hørt om noen som har blitt lurt på ebay Så du kan peke og le så mye du vil for meg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 29, 2009 Det finnes ferdige sett med bryter. Send meg en mail på martin@vwbus.no og fortell meg hva du trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 29, 2009 Fikk pakke fra Hong Kong i dag med tåkelys og bryter, så jeg trenger eventuellt kabelsett og modul. Har highline med lyspakke og regnsensor, men ikke tåkelys. Mulig jeg har modulen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 29, 2009 Kan skaffe deg kabelsett og bryter i sett , 65 euro plus sporto og mva du koder nok bare om på den du allerede har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 30, 2009 Fikk pakke fra Hong Kong i dag med tåkelys og bryter, så jeg trenger eventuellt kabelsett og modul.Har highline med lyspakke og regnsensor, men ikke tåkelys. Mulig jeg har modulen da? mest sannsynlig så har du det ja. Hvilken modul har du? (les av i VCDS) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...