#1 Skrevet Juli 26, 2009 Vurderer desse da kina F1 dekka mine ikke er brukendes lenger. Noen med erfaringer?. Tenker na mest på støy og holdbarhet. Mvh Edvin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2009 Vurderer desse da kina F1 dekka mine ikke er brukendes lenger.Noen med erfaringer?. Tenker na mest på støy og holdbarhet. Mvh Edvin Kjørt på disse 1,5 år på A4`n min. Knall bra dekk, lite støy, veldig godt feste. Dekka som jeg har har gått ca 30k og det er fremdeles 3-4mm mønster igjen, så tåler litt. HAr forresten 4 stk til salgs i 235/45/17 dim, se under dekk felg selges. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2009 Er 225/40-18 jeg skal ha. Men, er dei dekka dine produsert i Tyskland eller Japan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2009 De jeg har er tyskland såvidt jeg vet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2009 På min 2år gamle 225/50-16 Dunlop SportMax (Japanske, produsert uke 18-2007), har kjørebanen løsnet fra korden på det ene dekket. Bortsett fra dette har dekkene vært helt ok, så jeg kommer ikke til å kjøpe SportMax igjen. Jeg kommer til å kjøpe Toyo Proxis T1R. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 27, 2009 Vurderer desse da kina F1 dekka mine ikke er brukendes lenger.Noen med erfaringer?. Tenker na mest på støy og holdbarhet. Mvh Edvin Har kjørt 3 sesonger med slike i 245/30 20 på en A6 avant og jeg mener dette er veldig gode dekk mht både støy, sporing, grep og fine runde dekksider slik at jeg både passer på smal og bred felg. Anbefales! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 27, 2009 Som Runar vil også jeg anbefale dette dekket. Har ett par sesonger på 235/35x19 på en A4 Avant og kombinasjonen støy, godt feste på vått og tørt, kjørekomfort og slitestyrke klarer dette dekket seg godt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 27, 2009 Mener at noen er produsert i Japan, og noen i Tyskland - stemmer dette?? Er det forskjell på kvaliteten dersom det stemmer? MVH Edvin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...