#1 Skrevet Juli 26, 2009 Er det mulig og ettermontere originale xenonlykter på Golf5/Jetta5 og få dette godkjent ?? (inkludert automatisk heve/senk funksjon som er påkrevet for og få det godkjent) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2009 Ja, det skal det være Holder på med det nå, kommer til å først få xenon på plass for å ettermontere den automatiske høydejusteringen i etterkant. Du må også ha lyktspylere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2009 Hella har ett sett for dette 1EL 009 489-821 for lamper med sett for ettermontering av høydejustering 8WT 009 904-801 for ettermontering av spyleranlegg Men det koster.... er vel veil pris på 1300 euro for dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2009 Hella har ett sett for dette1EL 009 489-821 for lamper med sett for ettermontering av høydejustering 8WT 009 904-801 for ettermontering av spyleranlegg Men det koster.... er vel veil pris på 1300 euro for dette Jeg har lyktspyleanlegg på bilen min så da trenger jeg bare lyktene og høydejusteringen. Kjøper jeg dette direkte av Hellanor ?? (Mener klubben har rabattavtale med dem?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 16, 2010 Var innom Hellanor i Mjøndalen og forhørte meg om de nye Hella Xenon oppgraderings lampene for ettermontering (Godkjente) med sensor for høydejustering. De kom på 10600kr inkl klubb rabatten. Detta var dyrt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 16, 2010 TM-Tuning har noen lykter som ser helt lik ut som de orginale, men uten høydejustering. Koster BETYDELIG mindre enn de der Hellalyktene. Disse lyktene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 16, 2010 Dyrt med nytt ja: eek : Hvor lett er det å få tak i dette brukt da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 16, 2010 Dyrt med nytt ja: eek : Hvor lett er det å få tak i dette brukt da ? De HELLA lyktene var nye i 2009 så det er vel ikke så mye brukt og oppdrive. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 16, 2010 TM-Tuning har noen lykter som ser helt lik ut som de orginale, men uten høydejustering. Koster BETYDELIG mindre enn de der Hellalyktene.Disse lyktene. Da må jeg kun ha vanlig pærer i dem for og få de godkjent. Orker ikke noe sånt ulovelig xenon kitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 16, 2010 Du trenger ikke godkjenne xenonlys. Det er lovlig så lenge du har automatisk høyderegulering og lyktespylere. Og riktig lykt (evt. lysbilde) da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 16, 2010 Du trenger ikke godkjenne xenonlys. Det er lovlig så lenge du har automatisk høyderegulering og lyktespylere. Og riktig lykt (evt. lysbilde) da. Tenkte på ettermonterte xenon-kitt i original lykt uten høydejustering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 16, 2010 De HELLA lyktene var nye i 2009 så det er vel ikke så mye brukt og oppdrive. Tenkte mere på orginale lykter jeg da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 16, 2010 Tenkte mere på orginale lykter jeg da;) De originale xenon lyktene må jo la seg ettermontere uten for mye jobb (?). Det begynner og komme inn en rekke Golf 5 på huggeriene nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 17, 2010 Jeg har et komplett Golf bi- xenon lamper med ballaster, lamper og det hele liggende i kjelleren nå, dvs nesten komplett. Det eneste jeg mangler er den siste Xenon kontakten (den som går bak på selve pæra) Alt er kjøpt del for del på tysk ebay. I tillegg mangler jeg høydejusteringssettet, men det kommer jeg til å ettermontere så snart jeg har fått Xenon til å fungere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 17, 2010 Høres bra ut dette her ! men jeg tipper det blir til at du lar være å fikse høydejustering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...