#1 Skrevet Juli 27, 2009 Ved skifting av gir legger jeg merke til at gassen henger litt. vet ikke helt åssen jeg skal forklare, men når jeg har har full gass å slipper opp for å gire, så stiger turtallet litt før den detter ned. Ser at gasspjelet får en liten ''sprett'' når jeg går fort av gassen. Noen som har noen tips til forbedring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2009 Prøv med en grunnstilling av spjelet via VAG-COM. Om ikke det fungerer forsøk en rens av spjel Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2009 Det er jo waierstyrt, så vag.com har vel ikke noe kontakt med den? Rens av spjeld skal prøves;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2009 Er likt på en kammerat sin ... skal ikke være slik da ? Eller mulig noe chipping som gjør det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2009 Tipper at om du går av med gassen et lite sekund før du clutcher, så vil ikke dette skje. Har vært slik på alle mine bile i alle fall. Tror det kommer av treghet i vaier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 29, 2009 Den var sånn før chipp. Mulig prøve å smøre opp gasswaiern. Syntes ikke det er noe særlig å kjøre med når man gasser litt aktivt. da det høres ut som jeg ikke slipper gassen i det hele tatt når jeg girer:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 29, 2009 men er d ikke en sånn bryter under clutch pedal??? som styrer turtall på girskift???? synes jeg leste det 1 gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 29, 2009 Det er jo waierstyrt, så vag.com har vel ikke noe kontakt med den? Rens av spjeld skal prøves;D Selv om den er wire styrt så har vagcom kontakt med denne, prøv å rens gasspjeldet og kjør en grunninnstilling. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 29, 2009 Om ikke så kan det hjelpe og rense opp tomgangs regulator. Eventuelt, kople denne fra på varm motor og se om problemet fortsatt er der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 24, 2009 Hvor ssitter tomgangsregulatoren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...