#1 Skrevet Juli 27, 2009 Har kjøpt inn votex sine led baklys ombyggningskit (orginale) hos NBS til A6'en ASP=5911219[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A6[O]amp;Year=2006[O]amp;Varegruppe=0223"]http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=14663&ASP=5911219&Type=Audi&Model=A6&Year=2006&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=5911219[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A6[O]amp;Year=2006[O]amp;Varegruppe=0223. Ser en må inn å omprogramere til highline pluss litt annet i styringsenheten, men hva skjer hvis jeg ikke gjør det ? Har ikke vagcom så tenkte å montere de hjemme å stikke innom Møller for omprogramering senere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2009 Får svare meg selv. De er nå montert og så vidt jeg kan se fungerer de som de skal, ingen alarmer eller lignende og de lyser når og hvor de skal. Snodig... det står da ettertrykklig at en må kode om komfortenheten i monteringanvisningen. Bra ble det hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2009 Da har Møller kodet om til ledlys og det var litt forskjell i hvordan de lyste etterpå. Vedlagt er bilder av før og etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2010 Så det var ikke noen problemer underveis? Altså det er bare plug'n play? Tenkte jeg og skulle bytte om til LED lykter bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 30, 2010 Ingen som vet hvor man koder om dette? Har selv ettermontert slike lamper og mine lyser slik de ikke skal Men de virker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 22, 2013 Klarer ikke å se helt forskjellen på før og etter bildet? Har du flere bilder? Trodde faktisk det var org led på 06 a6 4f 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 22, 2013 Ser ut som de lyser svakere etter programering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 25, 2013 Når kom 4f med orginale LED lys bak? Hvordan ser man forskjellen på org lys og LED lys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 26, 2013 Den kom med LED i fra starten av på Avant, altså høsten 2005 som 2006 modell. Kun i kombinasjon med xenon. De vanlige baklysene ser ut som vanlige tradisjonelle baklys, mens LED har den "rammen" med lys som på bildene over. Før og etter bilder er alle med LED-lys, men det første bildet har lys i flere dioder, jeg regner med det er det som er endringen etter koding. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...