Ombyggning til led baklys på A6 Avant 2006 (4F)

Anbefalte innlegg

Har kjøpt inn votex sine led baklys ombyggningskit (orginale) hos NBS til A6'en ASP=5911219[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A6[O]amp;Year=2006[O]amp;Varegruppe=0223"]http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=14663&ASP=5911219&Type=Audi&Model=A6&Year=2006&Back=WA_Varegruppe[P]ASP=5911219[O]amp;Type=Audi[O]amp;Model=A6[O]amp;Year=2006[O]amp;Varegruppe=0223.

 

Ser en må inn å omprogramere til highline pluss litt annet i styringsenheten, men hva skjer hvis jeg ikke gjør det ? Har ikke vagcom så tenkte å montere de hjemme å stikke innom Møller for omprogramering senere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får svare meg selv. De er nå montert og så vidt jeg kan se fungerer de som de skal, ingen alarmer eller lignende og de lyser når og hvor de skal. Snodig... det står da ettertrykklig at en må kode om komfortenheten i monteringanvisningen.

 

Bra ble det hvertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har Møller kodet om til ledlys og det var litt forskjell i hvordan de lyste etterpå.

 

Vedlagt er bilder av før og etter.

Før1.jpg

Før2.jpg

Etter1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det var ikke noen problemer underveis? Altså det er bare plug'n play? Tenkte jeg og skulle bytte om til LED lykter bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet hvor man koder om dette?

Har selv ettermontert slike lamper og mine lyser slik de ikke skal :)

Men de virker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer ikke å se helt forskjellen på før og etter bildet?

 

Har du flere bilder?

 

Trodde faktisk det var org led på 06 a6 4f

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som de lyser svakere etter programering

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når kom 4f med orginale LED lys bak?

 

Hvordan ser man forskjellen på org lys og LED lys?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den kom med LED i fra starten av på Avant, altså høsten 2005 som 2006 modell.

 

Kun i kombinasjon med xenon.

 

De vanlige baklysene ser ut som vanlige tradisjonelle baklys, mens LED har den "rammen" med lys som på bildene over.

 

Før og etter bilder er alle med LED-lys, men det første bildet har lys i flere dioder, jeg regner med det er det som er endringen etter koding.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.