Lysbryter med tåkelys - men uten tåkelys montert?

Anbefalte innlegg

Jeg har en lysbryter som flasser noe så voldsomt på Touranen. Jeg har funnet en hel del lysbrytere på Ebay men disse er som regel med tåkelysfunksjon, og det har jeg kun bak. Kan jeg kjøpe en bryter med tåkelys funksjon foran og bak og bare sette den rett i og den vil fungere som normalt? (Bare ikke tåkelys foran da..:))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

yupp, har ikke noe å si. bare å handle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine greier! Muligens jeg var litt kjapp på avtrekkeren da de så ut til å være eldre.

Har du peiling på om jeg kan benytte de bryterne med Auto-innstilling også? (0-Auto-Park-On)

Lurer på hva Møller skal ha for en ny bryter, kanskje ratt mindre enn på Ebay...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv vag team2 på ebay.

Har handla brytere fra dem flere ganger, og venter på en nå.

Pleier å havne på 2-300 kr med frakt.

Feks så kjøpte jeg ny bryter til Golf IV med tåkelysfunksjon.

Denne ble 186,- inkl frakt fra Hong Kong.

Bryter på Møller ble 1600,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk skal du ha! Skal sjekke opp med en gang. Billig fra Møller da...

Edit: Meget bra butikk det der. Har aldri kommet over den før. Blir jo fyrt dyrere enn jeg hadde tenkt dette her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk skal du ha! Skal sjekke opp med en gang. Billig fra Møller da...

Edit: Meget bra butikk det der. Har aldri kommet over den før. Blir jo fyrt dyrere enn jeg hadde tenkt dette her.

Det som er så forbanna skummelt med Ebay :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.