#1 Skrevet Desember 28, 2004 Hvem er det som har Rial felger? Noen som vet hva prisen er på Rial Daytona og Montreal? De hadde kledd Golfen utrolig god tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2004 Lurer på om sharif har noe rial.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 28, 2004 Lurer på om sharif har noe rial.... Mener jeg har hørt det jeg og, men det står ingenting om det på "hjemmesiden" hans. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2004 Kjøpte de rial felgene som sitter på passat`n hos sharif i sommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 28, 2004 Superdekk har Rial, og der kan du også se felgene montert på bil (på nettet). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 28, 2004 http://search.ebay.de/Rial-Daytona_W0QQsokeywordredirectZ0 fete felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 28, 2004 Sharif har, Superdekk har og lurer på om muligens Eiker har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 28, 2004 Drit lekkert med lakkert senter også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 28, 2004 ååååååååå fy faen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 28, 2004 Den boraen kunne jeg godt ha fått.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 28, 2004 Det første som slo meg da jeg så den røde Golfen med Bora-front var "AMC Pacer".. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 1, 2005 Det første som slo meg da jeg så den røde Golfen med Bora-front var "AMC Pacer".. Heisann! Jeg selger Rial felger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! www.jonsdekkogfelg.no! Burde dessuten ikke være såå veldig langt for deg å reise! Mvh Jon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 3, 2005 Heisann! Jeg selger Rial felger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!www.jonsdekkogfelg.no! Burde dessuten ikke være såå veldig langt for deg å reise! Mvh Jon *hosthost* http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=16461&page=1&pp=15 *hosthost* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 3, 2005 Beklager på det sterkeste at jeg drev med snikreklame for mitt eget firma her på forumet!!!!!!!!! Er veldig ny på forumet sjøl om jeg faktisk var nr.14 som ble medlem i klubben en gang for lenge siden! Ble bare litt ivrig da jeg så at dette var noe jeg kunne skaffe!! Mvh Jon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 3, 2005 Beklager på det sterkeste at jeg drev med snikreklame for mitt eget firma her på forumet!!!!!!!!! Er veldig ny på forumet sjøl om jeg faktisk var nr.14 som ble medlem i klubben en gang for lenge siden! Ble bare litt ivrig da jeg så at dette var noe jeg kunne skaffe!! Mvh Jon Ein idê kan vere å sende ein PM til vedkommande som ønsker produktet Så slepp du surmuling i seinare tider også sidan det har vore ein del snakk om dette i det siste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 3, 2005 Den boraen kunne jeg godt ha fått.... Du er for lite gangsta til å kjøre rundt i den Oleru`n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 3, 2005 Du er for lite gangsta til å kjøre rundt i den Oleru`n Mere gangsta enn deg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 4, 2005 Kan det bli råere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 4, 2005 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 4, 2005 Kan det bli råere? RÅ felger osv, men syntes det var litt Opel Corsa preg over panseret/lyktene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...