Mulig mekkelokale på Hundvåg

Anbefalte innlegg

Eg drive å undersøke litt muligheter for å fikse noen mekkelokaler på hundvåg. Kor mange e det som kunne vert intressert i lokale der ute? Lokalle har vel plass til en 10 biler ca. Kanskje noe mindre.

Holder på å finne ut hvem som eiger bygget, men har ikke fått svar enda, så eg e ikkje sikker på pris, eller om me får leie i det heile tatt.

Så, någen så kunne tenkt seg ett lokale på hundvåg? Og kor mye e dokkor villige te å betale pr mnd? Gidde ikkje bruka mye tid hvis ingen e intressert! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne alltid trengt en plass å mekke litt.

Hva med å "leie ut" plasser dag for dag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja... Kan sikkert få til det og, men mesteparten må vera fast uansett. Tror ikkje det blir så veldig billig å leie dette...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg trenge plass men hundvåg va kansje litt langt, muligt å sova der?:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok ikkje det hadde vert umulig å sove der. Har ikkje vert inne ennå, men der e ein del rom rundomkring ser det ut som. Har ennå ikkje komt i kontakt med någen som kan svara på om det går ann å leie eller ikkje. Ikkje någen her som jobbe i kommunen eller i IVAR?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen flerne som kunne tenkt seg lokale?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.