#1 Skrevet Juli 27, 2009 Eg drive å undersøke litt muligheter for å fikse noen mekkelokaler på hundvåg. Kor mange e det som kunne vert intressert i lokale der ute? Lokalle har vel plass til en 10 biler ca. Kanskje noe mindre. Holder på å finne ut hvem som eiger bygget, men har ikke fått svar enda, så eg e ikkje sikker på pris, eller om me får leie i det heile tatt. Så, någen så kunne tenkt seg ett lokale på hundvåg? Og kor mye e dokkor villige te å betale pr mnd? Gidde ikkje bruka mye tid hvis ingen e intressert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2009 Kunne alltid trengt en plass å mekke litt. Hva med å "leie ut" plasser dag for dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2009 Tja... Kan sikkert få til det og, men mesteparten må vera fast uansett. Tror ikkje det blir så veldig billig å leie dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2009 Eg trenge plass men hundvåg va kansje litt langt, muligt å sova der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2009 Tror nok ikkje det hadde vert umulig å sove der. Har ikkje vert inne ennå, men der e ein del rom rundomkring ser det ut som. Har ennå ikkje komt i kontakt med någen som kan svara på om det går ann å leie eller ikkje. Ikkje någen her som jobbe i kommunen eller i IVAR? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 28, 2009 Ingen flerne som kunne tenkt seg lokale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...