#1 Skrevet Juli 27, 2009 Noen som vet om det er can bus på denne, eller om jeg kan koble ledningssettet på baklyktene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 15, 2009 BUMP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 15, 2009 Jeg kobla rett på og det funka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 15, 2009 Hva slags feste og ledningssett brukte du? Hva kosta det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 16, 2009 Kjøpte ledningsnett på biltema og brukt krok til 800,- på huggern. slapp og kappe i bakfangeren også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 16, 2009 Ja har samme spørsmålet selv. Kjøpte kontakt på autoparts, og lurer på om jeg kan koble meg rett på baklampene, eller om jeg må strekke ledning frem? Noen som har erfaring med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...