#1 Skrevet Juli 27, 2009 Har fått beskjed om at dette leddet må skiftes på min Audi A4 1999,5/2000mod. Er dette en grei jobb for meg som har skrudd littegrande? Hvor får jeg tak i dette billigest? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2009 Ingen? Dette haster nemlig veldig.. :\ http://webkat.mekonomen.se/inetkat/pictures.asp?link=http://webkat.mekonomen.se/images/mastercopy/Artbild/08-60664.jpg&sprak=N Er dette riktig del? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2009 Dette er indre ledd ja. Koster vel rundt 400,- og komplett med endeledd ca 800,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2009 Okey, takk Fant her i byen til 700kr, så blir vel det. Noen som har en liten guide på skifting av dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2009 er bare å ta av manskjetten og skru løs indre kula så løsner du Toe skruen på ytre endeledd så selve skrue som holder endeledd ( denne kan sitte litt noen ganger) så flytter du over ytre endeledd til det nye indre endeledd og setter sammen Prøv å ta noen må så du får den på ca samme plass Ellers er det jo ganske rett fram skruing. Det som kan være mest problem er å få satt på manskjetten til slutt med klipset. Kan være greit å hatt nytt klips hvertfall NB du må ha ny hjulkontroll på bilen tilslutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 28, 2009 Tusen takk Det kommer til å hjelpe meg mye etterpå! Men greier jeg å få av det indre leddet uten å ta av det ytre først? Skjønner ikke helt hvordan det skal gå.. Og hvordan får jeg av mansjetten uten å ødelegge den først? Er det ikke like greit å løsne ytre først? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 28, 2009 Tar av ytre og indre som en del og flytter over når du har den ute. Bare å ta av det låseklipset så er manskjetten hel den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...