Avtagbart hengerfeste S4 C4, uten nøkkel

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om noen løsninger for å få opp hengerfestet uten å ødelegge det?

Driter i låsen igrunn, bare jeg kan ta av og på kula ....

Hvilket nr evt må jeg oppgi til Møller for å få en ny nøkkel?

Kom meg forslag folkens:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet om noen løsninger for å få opp hengerfestet uten å ødelegge det?

Driter i låsen igrunn, bare jeg kan ta av og på kula ....

Hvilket nr evt må jeg oppgi til Møller for å få en ny nøkkel?

Kom meg forslag folkens:)

Er det westfalia feste får du ikke ny lås.... må bytte hele kula

Men de kan finne nøkkelkoden via masterkeysett som de har og da kan du få bestillt ny nøkkel og de kan sikkert ta den av

Er ingen muligheter for å få av kula uten nøkkel annet enn å ødelegge sylinderen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har originalt, og manglet nøkkelen. Merkeverkstedet hadde en bunke med nøkler, en av hver av alle de som eksisterer. Fikk prøve de, og kom til slutt til en som passet. De bestilte da opp etter det nummeret på den nøkkelen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok.... jeg får høre med dem.... men om jeg "sprenger" sylinderen, vil jeg få den av? jeg bryr meg ikke om jeg ikke kan låse den... bare jeg kan ta den av og på etter behov...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min virker det som om man trenger nøkkelen for å kunne feste den. usikker på hvordan det blir uten nøkkelen, men vet ikke om jeg hadde vært trygg på den sånn uten videre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får låne 50 stk westfalianøkler i morra. Får håpe det er det merket da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

til mitt feste var det omtrent 75 nøkler tror jeg... så om du ikke finner noen av de 50, blir det sikker noen runder til ;)

lykke til!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

til mitt feste var det omtrent 75 nøkler tror jeg... så om du ikke finner noen av de 50, blir det sikker noen runder til ;)

lykke til!!

Westfalia har kun 50 forskjellige nøkler med nummer 2W01 til 2W50

andre leverandører har opptill 250 : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De hadde en pose med ca 75 nøkler i, men vet ikke akkurat hvilken variant det originale er da. Men uansett kjedelig å lete gjennom så mange nøkler, i alle fall om sylinderen har låst seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De hadde en pose med ca 75 nøkler i, men vet ikke akkurat hvilken variant det originale er da. Men uansett kjedelig å lete gjennom så mange nøkler, i alle fall om sylinderen har låst seg.

C4 har westfalia som fabrikksmontert.... og det er kun westfalia av de originale festene som man må prøve seg fram for å finne korrekt nøkkel.... samtlige andre produsenter har stanset inn nøkkelnummeret på låsesylinderen så da kan man bare lese av og bestille nøkkel etter dette :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. da må det jo ha vært samme antall nøkler for meg også da, ettersom det skal være originalt, og heller ikke har noe nummer stemplet i sylinderen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fant jeg rette nøkkelen.... på Audi 100/S4/S6 alt av quattro så er det westfalia som gjelder;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problemet på min c4 for et par uker siden. Løsning Archive%5CProduct_images%5C12%5CLarge%5C

Fungerer helt fint etterpå, og trenger ikke å låse feste. Men fint å vite at det finnes nøkkler til neste gang : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva gjorde du med den rørtanga egentlig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva gjorde du med den rørtanga egentlig?

Brukte den til å vri "knotten" som løser ut hengerfestet rundt, og da knekke av tappen til låsen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte den til å vri "knotten" som løser ut hengerfestet rundt, og da knekke av tappen til låsen...

Måtte du ha verktøy til det?? : haha :

neida... hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte du ha verktøy til det?? : haha :

neida... hehe

Ja jeg er pingle:p Måtte faktisk ta i litt med den tanga, og den er STOR...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Woohoo, da har jeg fått tak i brukt feste til 1100 spenn + frakt, OG funnetnøkkel som passer hos den lokale sjappa.

Da gjenstår det bare å bestille opp noen nøkler :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Woohoo, da har jeg fått tak i brukt feste til 1100 spenn + frakt, OG funnetnøkkel som passer hos den lokale sjappa.

Da gjenstår det bare å bestille opp noen nøkler :)

Jeg bestilte kun en: pris 450kr !!!

det er jævlig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, jeg betalte 250,- jeg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På div utenlandske sider ser man jo disse til rundt $25-30, så rundt 200-250 burde være realistisk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.