#1 Skrevet Juli 27, 2009 Blir det noe treff imorgen? EDiT: vi er jo i INGOLSTADT, hygg dere! : smil : Beste lokallagshilsner L og L 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2009 Jess, blir vel samme plass og samme tidspunkt som vanlig Er vel meldt regn, så da blir det under tak! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2009 Stikker nok innom ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2009 Tror jeg kommer en liten tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2009 Jeg og madammen kommer for en gangs skyld: eek : Truls:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 28, 2009 Eg e ikkje helt pigg idag, men satser på en tur ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 28, 2009 Ja tar turen eg og sannsynligvis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 28, 2009 Må se om eg får tid i dag... Stor fare for at det blir overtid på jobb i dag !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 28, 2009 Jeg får se, håper jeg kommer! Men kom hjem fra ferie i går, tror jeg spyr om jeg kjører bil en kilometer til..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 28, 2009 ser ut som fint vær jo!! da må jeg nesten innom en tur hvis alt går vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 28, 2009 Kommer nedom når jeg er ferdig på jobb:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 28, 2009 Må nok holde meg hjemme eg, sitter no her og snufser og hoster idag Men diskuter gjerne eventuell grilling til helgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 28, 2009 Legger ut noen bilder fra dagens treff. Labert oppmøte:p. 1989 Golf GTI 16V med bare 89000km på tellerverket:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 28, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 28, 2009 Faaaaan! Glemte jo hele greia: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 28, 2009 Stod i kantinen på Arenummessesenter og så på dere (måtte jobbe litt overkill), men rakk innom en tur før de siste var gått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 28, 2009 Sliten MK3 GTi 16V med 300 000km på telleverket, kommer til å få pleie i vinter ser jeg for meg med orginal cleant design blir veien å gå, må bare ferdigstille rallyen og begynne på passaten så blir det bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 28, 2009 Hah, der var jo Petter også jo! Jeg fikk ikke tid Men kommer sterkt tilbake neste gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 28, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 29, 2009 Kule bilder, lånte noen bilder av deg Erik, si ifra hvis jeg skal ta de vekk Dario, resize bildene, men kule bilder fra deg og da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 29, 2009 Glemte dette helt eg, var på sjøen en tur med min bror. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 29, 2009 Kule bilder, lånte noen bilder av deg Erik, si ifra hvis jeg skal ta de vekk Dario, resize bildene, men kule bilder fra deg og da Det går helt fint;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...