#1 Skrevet Juli 27, 2009 Har nå fått koblet opp motorstyringa (orginale) på bilen, og det gnistrer på plugga , men det kommer ikke en dråpe bensin ut fra dysene, har tvangskjørt pumpa, og det kommer bensin ut fra returen på k-jet'en, men ikke ut til dysene. dette er da orginal k-jet fra 10vt mc1 turbomotor, og k-jeten har vært helt bensintom, og stått i garasjen en del uker nå, noen tips og triks her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2009 se etter at det ikke er luft lekkasje. og prøv å dra opp det lokket inni mengdefordeleren med en tang mens du kjører den på startern:) da må du ha av den belgen på toppen av mengdefordeleren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2009 har hørt k-jet er veldig ømfintlig på falskluft ja, men tro nå jeg har fått tetta alt. men det kommer liksom INGENTING. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2009 bensinmengdefordeleren har en trykkjusteringsskruv på fremsiden. Den kan du ta ut og rengjøre. Samme med alle dyseslangene. Så ser du om d kommer bensin ut der. Kan være tette dysespisser også. Hvis bensinpumpa leverer for lavt trykk, vil d ikke komme noe bensin ut av dysespissene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2009 alle dysespissene blir vel ikke tett.. aldri vært problemer med den fordeleren. at bensinpumpa leverer for lite trykk er lite sannsynlig da det er alltid vært kjet på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 28, 2009 prøvde ikveld å løfte opp spjeldet mens bensinpumpa gikk, og det spruta bensin ut fra dysa jeg tok ut, så da er problemet falskluft et sted, så det er vel bare å lete.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 29, 2009 har et lite spørsmål om 10vt. kan man blende alt av slangeutganger på både innsug og den gummibelgen over k-jeten, og fremdeles motor som oppfører seg normalt? har selvfølgelig satt på fra wastegate, ut til hjerne, ut til oppvarmingsregualtoren, men ellers er det meste blenda, er en ventil på baksida av k.jet boksen med en brun kontakt, denne har jeg også blenda. tenkte bare det er greit å spørre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 29, 2009 tomgangsregulatoren kan du ikke blende bort da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 29, 2009 den har jeg koblet fra toppen og inn til innsugsbelgen bare.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 30, 2009 det må iallefall være en lekasje. er vakumet fra motoren som drar opp det lokket. det gikk ikke tungt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...