#1 Skrevet Juli 27, 2009 Merket av og til at motoren drev å "hang" igjen litt med jevne mellomrom. Var nesten som om den pulserte litt for å prøve å forklare det litt bedre. Det skjedde under kjøring med jevn fart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2009 Sliter med det samme - bilen nykker og drar dårlig når filteret brennes. Saken er bare at jeg syntes det skjer oftere og oftere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2009 Som at effekten kutter ca 1 sek ved pådrag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2009 Som at effekten kutter ca 1 sek ved pådrag?Ja noe i den dur,vet ikke om det er så lenge heller. Men det er som at effekten pulserer litt,men jeg synes ikke det er noe sjenerende. Begynte å lure hva som skjedde første gang det skjedde,men så tenkte jeg at det sikkert var filteret som brentes rent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 29, 2009 Ja noe i den dur,vet ikke om det er så lenge heller. Men det er som at effekten pulserer litt,men jeg synes ikke det er noe sjenerende. Begynte å lure hva som skjedde første gang det skjedde,men så tenkte jeg at det sikkert var filteret som brentes rent. Skjedd noen ganger med min også, har 2.0tdi med dpf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...