#26 Skrevet September 2, 2009 Kjekt å treffe dere i kveld folkens! Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 2, 2009 Begynner å komme seg på oppmøtene. Det liker vi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 3, 2009 Ble bra oppmøte ja, håper det fortsetter sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 3, 2009 Fa.. og blei onsdag nå ja E klar i dag eg He He Typisk::: Har lagt inn neste måned på kalenderen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 9, 2009 Har gått i glemmeboka lenge.. og har jobbet på ettermiddagene jeg faktisk har husket at det har vært Får prøve igjen i Okt eller Nov (usikker på når jeg skal jobbe..) ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 4, 2009 Ikke glem lokallagsmøte på onsdag folkens mest sannsynlig årets siste med sommerdekk på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Oktober 4, 2009 Er offshore desverre:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 4, 2009 Skal komme, men vet ikke om jeg har mulighet til å komme med einzeren desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 4, 2009 Kanskje jeg også tar turen bort og myser litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 5, 2009 Er offshore så får ikke mulighet . Har kommet noen nye skiltplater nå, så skal få sjekket ut dette når jeg kommer meg hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 5, 2009 Er i Riga på onsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 5, 2009 eg trur eg komme kaaansje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Oktober 6, 2009 Komme hvis eg e blitt bedre...E kje i slaget i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Oktober 6, 2009 Tar nok turen om jeg ikke glemmer det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Oktober 6, 2009 Da skal jeg huske å minne deg på det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Oktober 6, 2009 Da skal jeg huske å minne deg på det! Du får sende en SMS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Oktober 7, 2009 då komme eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Oktober 7, 2009 e offshore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Oktober 29, 2009 Klare et te møte med sommerdekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Oktober 30, 2009 Ohh yeah! ;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Oktober 30, 2009 satsa på å komma denna gong 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Oktober 31, 2009 Ska nok komma, siste treff me Audien i så fall. Blir blanda følelsar å kvitta meg me den bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet November 2, 2009 reise offshore på onsdag så blir ikke noe møte på meg:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet November 3, 2009 Sjå ka eg får te denna gong.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet November 3, 2009 håpa de komme litt folk då i mårå. har fått me meg ein kammerat som har lyst te å bli medlem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...