#1 Skrevet Juli 28, 2009 Heisann Skal ettermontere nå, men lurer på hvilken ledninger/kabel dere andre har el. har brukt? Lurte på å bruke sort rk 1#. Men ser litt jalla ut når det bare er ledninger, så lurte på om jeg kan bruke en form for kabel ala lampettledning? Er jo flertrådet leder og ser jo litt penere ut samt litt mer beskyttelse på kabelen. Og hvor mange watt er det på ei tåkelys pære? er det 55W er det jo 4,5A, Så da spørs det om en lampett tåler det og varmen over lengre tid.. hva tror dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2009 sist jeg gjordt dette så kjøpte jeg et kabelsett for montering av ekstralys på biltema. her følger det med rele og sikring noe som gjør dette enda mer sikkert også. koster rundt 100 kroner tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2009 (endret) Tåkelysene mine går på hovedlyktene mine fra dei gamle orginale.. Så er vell sikret på hovedlampene.. Var det tjukke kablane som fulgte med på det settet Arve? Veit du hvor mange Watt pærene var? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2009 Tåkelysene mine går på hovedlyktene mine fra dei gamle orginale.. Så er vell sikret på hovedlampene..Var det tjukke kablane som fulgte med på det settet Arve? Veit du hvor mange Watt pærene var? jeg husker ikke dimmen på kablene. men jeg kjører et vanlig pære sett med 55W pære på dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2009 jeg husker ikke dimmen på kablene. men jeg kjører et vanlig pære sett med 55W pære på dette. tusen takk for hjelpen:) får se om jeg finner meg 1# så har jeg litt å gå på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...