Anbefalte innlegg

Klarte jo selvølgelig å væren en fa#¤%&¤¤#"s tosk som klarte å rygge på meg igår. Ikke så store skader, men fanger, lykthus og evnt. forskjerm er ødelagt... Men så kommer 1000 kr spørsmålet: Lure litt på seidl fangeren. Lure på om noen har kjøpt\montert slik før og da tenker jeg på passformen... Og ikke minst opphenget... Kvalitet?

 

Og så det siste: Skal jeg HA en slik eller skal jeg beholde den org?

2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter mi meining så denne ganske bra ut den : ja :

Såg nokre bilder der det var montert på ein "privat" bil slik at eg fikk sjå litt fleie bilder..., såg veldig bra ut egentlig. Men er kanskje litt usikker på gjellene..? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarte jo selvølgelig å væren en fa#¤%&¤¤#"s tosk som klarte å rygge på meg igår. Ikke så store skader, men fanger, lykthus og evnt. forskjerm er ødelagt... Men så kommer 1000 kr spørsmålet: Lure litt på seidl fangeren. Lure på om noen har kjøpt\montert slik før og da tenker jeg på passformen... Og ikke minst opphenget... Kvalitet?

 

Og så det siste: Skal jeg HA en slik eller skal jeg beholde den org?

 

Jeg syns definitivt IKKE du bør ha en slik... det gikk en s6 her med seidlpakke, og det var langt ifra noen forbedring fra org, men det er bare min mening. Jeg syns du bør holde deg til store hjul (19el.20) og passende senk.

 

Jeg må få legge til at du har en extremt tøff bil! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: nei :

Behold den orginal, store hjul og god senking er det eneste som kler en C4 ,synes jeg. Kanskje lakkere alt av plastlister til nød.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De gjellene på siden ser ikke ut i måneskinn !!! De passer på RS4 - ja, men ser helt fjols ut på et C4 karosseri.

 

Synes ikke ekstra plast passer på disse bilene i det hele tatt jeg da, med unntak av baklukespoiler på avanten. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har slek styling på min.. men det er jo a4 b5.. passformen syns eg e bra.. men eg liker ikkje seidel grillen så eg har rs4 grill..moldetreff.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har slek styling på min.. men det er jo a4 b5.. passformen syns eg e bra.. men eg liker ikkje seidel grillen så eg har rs4 grill..moldetreff.jpg

 

Bilen din kler dette utrolig bra, men en S6 passer der det ikke. Ser ut som en gapende hval eller no :D Ser jaffal maks pålimt ut på disse bilene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

19 toms og senk og lakke ned gjør susen på a6.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg har slek styling på min.. men det er jo a4 b5.. passformen syns eg e bra.. men eg liker ikkje seidel grillen så eg har rs4 grill

 

På A4'n passer det fint - det er liksom på det karosseriet det hører til. På S6 derimot har jeg fortsatt til gode å se noe som er penere enn originalfangere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går en C4 2.5TDi med seidel front og bakfangere i Molde/Eidsvåg området. De er hvite enda, men jeg syns de passet dårlig uansett. C4'en er så fin orginal, jeg syns ihvertfall det blir feil å style den. Eneste jeg kunne tenkt meg er den lille leppa på bagasjerommet, litt senk og pene felger. Da har du kommet langt.

 

Iogmed at du har en orginal Revo, ville jeg ihvertfall holdt meg til orginaldeler. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Behold den originale Vadseth...

 

Det ser ikke ut etter min mening : nei :

 

Litt dårlige bilder, men jeg så det og, tro meg, du vil ikke(om ikke den plutselig kler en svart en da : klø : )

 

Se her, S4/C4:

Håpløst.jpg

håpløst verst.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trur kanskje det er avhengig av utførelse og ikke minst kombinasjon med felger osv.

Her er en som jeg syntes ser bra ut, er også igang med montere en på min S4 i forbindelse med et intercoolerprojekt.

Bildet er henta fra galleriet til klubben.

mvh Leif

6964_10_big.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er klart, man har mange forskjellige typer, noen fine og, men den jeg refererte til over her var IKKE pen med det på! Han med A6 med kameleonlakk her i klubben har en pen en på!! Lurer på om det var en SGI fanger: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm, var en liten tur i geografien i går, sånn sirka akkurat der noen hadde satt opp en stål stake. Gikk relativt bra, men det spørs om ikke frontfanger diskusjonen for min del har blitt litt mer aktuell. Har tenkt litt på dette i forbindelse med å skaffe plass til front montert IC. Sålangt så er S6 fangeren meget aktuell, er det noen her som vet om bunn platen passer dersom man bytter til S6 fanger?

 

J

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svimler du litt i trafikken Heide?

 

Eller snakker vi lek her nå? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen din Helge er veldig spesiell fra før . Hadde ville beholdt den mest mulig orginal jeg. Skikkelig senk å noen store hjul gjør susen. Hehe. men dette kjenner du veldig godt til fra før. Felgene du hadde på 200 din var bare rå! hold bilen din orginal!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå for Clean look og store hjul...bruk penger på luftfjæring ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er klart, man har mange forskjellige typer, noen fine og, men den jeg refererte til over her var IKKE pen med det på! Han med A6 med kameleonlakk her i klubben har en pen en på!! Lurer på om det var en SGI fanger: klø :

 

Vet ikke hvilken fanger jeg har. Har ikke noe papirer på den. Sto på da jeg kjøpte bilen. Men det er en RS2 fanger uten gjeller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.