#1 Skrevet Juli 28, 2009 Hei, prøvde meg på et termostatbytte på "ny"bilen her nå. En 96 a4 1,8t. Gikk forsåvidt greit å tappe av og få ut den gamle termostaten, men kåler når jeg skal få ting inn på plass igjen. Føler at tyngdekrafta jobber mot meg Er det termostat innerst, så pakning og så på med den 90-graders plastknekken som sitter på slangen til radiator? Fikk pusla det på plass og skrudd til trodde jeg, men det drypper jevnt og trutt når jeg prøver å slå på litt vann (en halvliter). Hjeeeelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 28, 2009 riktig det ja...satt den rett vei inn da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 28, 2009 ...Og riktig vei er med fjøra inn mot blokka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 28, 2009 stemmer det..eneste jeg kan tenke meg da at du ikke har fått o ringen helt på plass da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2009 Er det noen bra triks for å få ting til å ligge riktig før en skrur til skruene? Er så lett at ting flytter på seg synes jeg. Kan en bruke noe grease for å holde ting på plass eller blir det rot med kjølevæska? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 28, 2009 Bare smør på litt grease du...da bør den sitte på plass hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 28, 2009 Ok, takk for svar, da prøver jeg det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 29, 2009 Løste seg med litt grease for å holde ting på plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...