katalysator 1993 audi 80 2.3q ng

Anbefalte innlegg

heisann.

hvor ligger katalysatoren på disse bilene, jeg har ikke sett under så jeg vet ikke om den ligger rett under eller om den er gjemt i grenrøret?

og hvor mye har det for seg å ta vekk denne?

mvh

stian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du ser hvor den ligger, er enkel å komme til, ligger under bilen. Lambdaen sitter også på katalysatoren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ettersom lambdaen sitter på katten, blir det da styr å fjerne kat?

mvh

stian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde planer om å fjerne katalysatoren jeg også, men droppa det da jeg så at lambdaen satt der. Hadde sikkert ødelagt lambdaen om jeg hadde prøvd å få den ut(bruker å sitte fast ganske bra de), du må jo borre hull og ordne med nye gjenger på det røret du evt. setter inn da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få tak i en brukt kat hos en høgger, og tøm den for innmat :) Så kan du evt. sette tilbake den originale hvis det blir trøbbel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få tak i en brukt kat hos en høgger, og tøm den for innmat :) Så kan du evt. sette tilbake den originale hvis det blir trøbbel.

Ja, det hadde vært et alternativ, for det er jo bend både den ene og andre veien under der. Jeg droppa det pga. jeg har hatt dårlig erfaring med å få løs lambda, måtte skjæres ut på S4`n min når jeg skulle skifte den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.