det spøker i passaten.. HJELP!

Anbefalte innlegg

noen som vet hva da 2 releene bak sikringsboksen er? står 79 og 178 på det. 178 må vel være til bremseservoen? men hva er det andre til? om jeg starter bilen med el uten de releene spiller ingen rolle:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant ut idag at det var batteriet som var helt gåent. kjørte test på batteriet, der den viste helse 0 % :)

nå som batteriet er byttet, funger det fint:)

Litt Off topic, men når jeg slår over fra park til kjørelys (xenon) så blinker/flasher airbaglampa, beltelampa å håndbrekklampa.

Noen som har tips for å ikke få diskotek i bilen når jeg skal på med kjørelys?

Erfaringer med WIRE FIX fra Dubdal Traiding?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tar denne opp igjen. når bilen går på tomgang går den uten å stoppe. så fort jeg gasser litt begynner den å tulle. Skal å sies at om bilen står noen min etter den har gått så forsvinner ikke displayet men om jeg setter på tenninga med en gang den har stoppet så forsvinner dispaly. Er vel tydlig det er noe som går varmt.. bare finne ut hva:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.